Oglumcanim_ Merhabalar anneler :) bebeğimin kıyafetleri mis gibi koksun istiyorum bol bol da koyuyorum yumuşatıcı ama cıkarttığımda koku falan kalmamış oluyor asarken . Neden acaba . Ne yapmam lazım hangi aşamada koymam lazım . Bu kendi çamaşırlarımız için de geçerli onlarda kokmuyor . fkriniz var mı teşekkürler :)
AyazMerve Oglumcanim_ Siz bilirsiniz tabi ama yumuşatıcı bebeğiniz için kullanmayın bence en azından büyüyene kadar. Bizim kıyafetlerimizde ben makine bitince yumuşatıcı koyup durulama sıkma programında çalıştırıyorum daha çok kokuyor
Mom544154 Oglumcanim_ valla bence bebeğe koymayın kimyasal sonuçta. Ben oğlumun çamaşırlarını sadece duru granülle yukıyorum mis gibi kokuyor. Kendiniz için yumoş konsatre kullanın mavi olan harika ve kalıcı
Noname21 Oglumcanim_ sizce de bu çok saçma değil mi. Yumuşatıcı dediğiniz şey kimyasal. Çocuğunuzun kıyafetinde kokması demek çocuğun gün boyu kimyasal koklamasi demek. Tam tersi kokusu kalmamasi gerekiyor. Ben yumuşatıcı kullanmıyorum deterjan kokusu da kalmasın diye çift durulama yaptırıyorum yazık kullanmayin
Haticetemzz Kullandığınız yumuşatıcıya da bağlı bu, mesela ben bebeğime dalın, kendimize yumoş kullanıyorum mis gibi kokuyor. Deterjan koymadan önce de koyduğunuz bölümü önce bi suyla yıkayın eğer önceden deterjan birikintisi varsa Ondan dolayı da kokmazz
JackDaniels Oglumcanim_ Bebek kıyafetlerine mi bol bol yumuşatıcı koyuyorsunuz? Ne gerek var ki. Ben hiç bebeğimin çamaşırlarına yumuşatıcı kullanmıyorum
Smrenes Oglumcanim_ kurutma makinesi kullanın.. Misler gibi kalsın üstünde.. Ayrıca bebek kıyafetleri için yumuşatıcı ki bide bol bol kullanmayın derim.. En azından 2 yaşına kadar.. Çünkü yumuşatıcı durulama suyunda alınıyor ve bidaha temizlenmiyor..
Ozgebudak_06 Oglumcanim_ Hangi yumuşatıcı kullanıyorsunuz acaba ? Ben unı baby pembe kapakliyi kullanıyorum yarım kapak koymama rağmen camasirlarindan kokusu cikmiyo kalıcı kokusu yani.bide çoğu zaman yumuşatıcı kullanmyorum yine uni baybinin mavi kapak sıvı deterjanı tek başına kullaniyorum okadar güzel kokuyorki çok memnunum
dewamkee Oglumcanim_ yani sana miss gibi gelebilir ama bebegine de miss gibi gelir mi o koku bilmem … rahatsiz eder yani sonucta kimyasal 😒
birtutamsac Oglumcanim_ sizin tercihiniz ama bebeğe kullanmayın bir de bol bol koyuyorum diyince içim cız etti. Ben kendi kıyafetlerime de kullanmıyorm çoğu zaman kimyasal içerikli sonuçta özellikle iç çamaşırlarıma hiç kullanmam genelde eşimin iş kıyafetlerine kullanıyorum temiz koksun diye
durucinar Oglumcanim_ Makinanizi makina temizleyiciyle yüksek derece bir temizleyin . Ben makinaya baştan koyuyorum yumuşatıcısı ve asla bekletmiyorum çamaşırları bittiği gibi asıyorum 15dk da bile gidiyor ben yumos kullanıyorum lilyum lu 🍀
tosbikannesiii Oglumcanim_ ben yumuşatıcı bilerek kullanmıyorum tercih sizin tabiki ama bebek onlar kokudan rahatsız olurlar oğlum 1,5 yasında hala kullanmam
3children1mom Oglumcanim_ Aslında makine ile alakalı.. Makinenizi 90 derecede karbonat ile bir boş çalıştırın. Sonra makine temizleyici ile 60 derecede çalıştırın… Benim çocuklar büyüdüğü için bebek için özel deterjan almıyorum. Vernel max gül 140 gün olan var. Yumoş mavi, sari kutu, abc sensitive viking all.star bunlar bayağı kalıcı 👍🏻