Bebeğim 5 aylık doğduğundan beri sleepy kullanıyorum bir tek sleepy bulamayınca A101 bezi almıştık mecburen o da berbat bir bez çok pişik yaptı poposunu. Fakat 3 numaraya geçene kadar çok memnundum şuan 4 kullanıyoruz kızım 8 kiloya yakın ve her kakası taşıyor diyebilirim. Bazen bezin içindeki kaka kıyafete bulaşan miktardan daha az oluyor. Bez küçük değil hiç iz yapmıyor da ama yine de taşıyor. Artık değiştirmekten başka çarem yok ama ne kullanacağım bilmiyorum. Uygun fiyatlı ve pişik sızdırma yapmayan bir bez arıyorum. Önerilere açığım