Eymenefe24 Arkadaşlar merhaba benim 39 günlük bebeğim ve emmiyor bende mama ile besliyorum kendi sütümüde sağıp içiriyorum fakat bebeğim kakasını yapamıyor ve yaparken çok zorlanıyor bu durumu yaşayan var mı bilgi verebilir mi
Meski Eymenefe24 mamasina bir iki damla hakiki zeytin yağı damlat canım.ben oğluma çok denedim ise yariyor
Adamelis12 Eymenefe24 karnına masaj yapabilirsiniz, sıcak bir duşa sokabilirsiniz, bol bol yüz üstü yatırın, bacaklarını karnına doğru katlayıp hem oyun hem masaj yapabilirsiniz anne sütü aldığından 5 günden fazla kaka yapmazsa doktorunuza danışabilirsiniz 🙏
Eymenefe24 Selinglr en başta aptamil almıştık onu kullanıyorum hipp te kullandım bebeğim onu içmedi sevmediğinden mi yoksa o gün bide gaz sıkıntımız vardı o yüzden mi bilemedim ama bi daha denemedim
Meski Eymenefe24 2 mamada bir damlat gazı içinde iyi gelir bu akşam yapmazsa yarın yine damlat rahatlatir
Eymenefe24 Adamelis12 karnına masaj yapmaya başladığımda ağlıyo dokunmamı istemiyo ağrı yapıyo galiba