Merhabalar benim bir aylık oğlum var ve sürekli kusuyor. Özellikler emdikten sonra yarısını geri kusuyor. Altını değiştirirken bile kusuyor kucağıma alıp değiştirir oldum. Hareket ettirmeye korkar oldum çünkü direkt ağzından bazen burnundan süt geri geliyor :( bu durumu yaşayan var mı? Bi de çok gazı var sürekli ıkınıyor :(