nur-nr_123 Rosaa inan bnde bunu merake diyoeum kuzenin çocuk gelişim öğrtmni ona sordum play doh iyi dedi ama iyi olmasının sbebeinin ise kurumadığı için kolay kolay onu tercih ediyoruz dedi tabi içerik konusunu bnde merak ediyoeum
Marjinal_Anne2 Rosaa playdoh kullanıyorum gerçekten memnunum kurumadan kalması çok hoşuma gidiyor. Ama bende başka bir marka varsa m ediyorum 😃 bir tane daha almak istiyorum
nneslihan Rosaa kullanmadım ama kimyasal içermiyor bende bu markayı almayı düşünüyorum https://instagram.com/childgenplaydough?utm_medium=copy_link
Rosaa nur-nr_123 bende içeriğini merak ediyorum. Kimyasal barındırmayan olmasını istiyorum. Evde yapayım diyorum ama bakalım deneyecegim
Rosaa Marjinal_Anne2 çoğu kişi kurumadigi için onu tercih ediyor ama ben daha çok sağlıklı olmasına d8kkat ediyorum. Kimsayal barındırmayan olması açısından.
Deletedmom_109 herseyguzelolacakk merhaba ben de araştırırken görmüştüm bu markayı kullandınız mı memnun musunuz
tenceretavakuskana Playdoh kullanıyoruz zaten ıkı uc kez oynuyo her renk bırbırıne gırıyo sonra yenıden alıyoruz 😂hem kendısı karıstırıyo hem nıye bunlar boyle cırkın oldu dıyo yoksa kuruma yapmıyo kullandıgı aparatlardanda rahat temızlenıyo o acıdan memnunuz
Merve Rosaa evde kendinizin yaptığı en güvenilir olur 🥰 tuz seramiği yazıp internette tarif bulabilirisiniz ☺️
Rosaa Merve ya benimde aklımda var ama Işte becerebilirmiyim diye tereddüt ediyorum . Bakalım olmaz sa kendim yapacağım
Rosaa Merve az önce denedim gıda boyası da kattım çok güzel oldu ama Işte kurur mu acaba yarına. Kaba koydum ağzıni kapattım