Merhaba güzel anneler benim bir sorum olacak oğlum 1 yaşında 2 aydır mama veriyoruz memeyi bıraktı mamayı çok seviyordu geceleri mutlaka uyanıp mama isterdi şimdi biberonu asla ağzına bile değdirtmiyor🤦🏻♀️sizce neden aniden bıraktı ve mama veremiyorum hiçbir şekilde sağlığını etkiler mi 😭