2lokummannesiii Geçen cumartesi sipariş verdim ve çarşamba teslimat gözüküyordu gecike gecike salı oldu hala yok ki birçok kez müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim gelmedi gitti. Aslında hızlıydılar. Siz de bu sorunu yaşadınız mı?