Seventi yok bizde görmedik alerjiyi tetikledi diye düşünmüştüm ama doktorumuz onla alakalı değildir dedi… kesinlikle yaptırın ama 2doz yaptırdım 18aylık şimdi rotaya yakalandık ona rağmen hafif atlattık doktorumuz iyisi yaptırmışsınız yoksa hastaneye yatırırdık demişti şükürler olsun 🙏🥰