uykutulumu35 sürü artık bir çok doktor önermiyor. Her canlının sütü kendi bebeğine diyorlar. Biraz araştırırsanız içindeki yüksek miktarlardaki kazein insanlar için sorunlar teşkil ediyor. İnsan haricinde doğada başka canlının sütünü içen yok. İlginç. Ben vermeyi düşünmüyorum kendim de içmiyorum. Dokunuyor zaten bana bile. 🤷🏼♀️ Ayran, kefir, yoğurt, peynir tercih ediyoruz.