Z61 Kızlar ameliyattan sonra hamile kaldınız mi? Ne kadar zaman sonra kaldınız? Emzirebildiniz mi? Lütfen cok önemli. Bilgisi olanlar yazabilir mi? Birde nerde ne kadara oldunuz
[silindi] Z61 bu konuyu bilemem ama kuzum bi bak istersen arkadaşımda oldu ve şuan göğüsleri çok çirkin olmuş zordur senin için eminim ama bu yönünü de düşün derim belki hepsi aynı olmaz ama bi araştır
Z61 seheriko valla hic eşimin ne istediği önemli değil sırt ve omuz agrisini ben cekiyorum. Ayrıca hic hoş bi görüntüde yok kocaman sarkik 😫
Aleynaktaa Ben oldum emziremedim çok az aldırmıştım göğüslerimden doktor %80 -90 emzirirsin demişti ama hiç sütüm gelmedi. Çocuk düşünüyosanız yaptırmayın.
Z61 Aleynaktaa düşünüyorum ya 1 yaşında kızım var 2. Ve 3. Cocuk düşünüyorum 🥺 ama cocuk isi gittikten sonra yaptırsam zaman cok geçecek ne bileyim ya 😔
Z61 [silindi] aaa, araştırdığım sayfalar falan hep foto paylaşıyorlar gayet güzel gözüküyor aslında ama bilemedim şimdi 😞
Aleynaktaa Görüntü kötü değil benim öyle bilen biri incelerse anlar dikiş olduğunu. Çok mutluydum çok güzel olmuşlardı sırtım rahatlamıştı resmen