Kızlar kızım bugün üç aylık oldu ve kolik bir bebek ayrıcaa reflüsü var iki ay biogaia gaz damlası kullandık bugün kontrole gittik gazı artmış ve doktorumuz Nurse Harveys colex şurup verdi kullananınız varmı bu şurubu etkisini gören bebeği rahatlayan? Birde akşam 10 dan sonra çok huzursuz oluyor yani uyumak istese bile ağlıyor uykuya dalması zor oluyor bunları doktoruma söyleyince ultrasona gönderdi bizi ve gazının arttığı gözlemlendi ve bu şurubu yazdı uykuda yapıyormuş yani gazını çıkarmasını ve mide sindirimine iyi gelip rahatlatıyormuş yinede size sormak istedim kullanan işe yaradığını gören anneler benimle deneyimini paylaşırsa cok sevinirim. Birde koliklik ne zaman geçer diye sordum 15 güne bitmesi lazım artık dedi ama dönüm noktasındasınız bazen 6 aya kadar bazen 1 yaşına kadar devam edebiliyor ama %99 geçer dedi🤷🏻♀️ Kolik anneler anlar beni bebeği üçüncü ayından sonra düzelen sakinleşen anneler lütfen biraz rahatlatın beniiiii😔