enharserap Anne sütü arttırıcı bitkisel damla kullanan var mı ? Bebeğim 4 aylık oldu sütüm az geliyor sadece uyurken emdiği için. Fikir verirseniz memnun olurum :)
[silindi] enharserap galactago kullandım 4 şişe, bana çok faydası oldu, onun dısında da tahin pekmez ve patlamıs mısır sütümü çok artırır her yedigimde
Ummus-kaan Elifayza fiyatı ne peki eczaneden reçetesiz alabiliyormusunuz bende kullanmayı düşünüyorum ilk kez duydum böyle bir damla olduğunu
enharserap Tunayyyy henüz alamadım ben de ama takviye yani kullanırken artıracak sanırım bırakınca eskiye döner durum galiba