Bebeğim iki aylık uykuya dalmadan once resmen deliriyor. 15/20 dk durmadan aliyor, oladar sinirli ki birturlu sakinleşmiyor. Bağira bildiği kadar bağiriyor, resmen mosmor oluyor. Ilk başlarda hic boyle değildi şimdi iki haftadır bu yeni cikti. Aynı durumda olanlar var mı, siz neler yapıyorsunuz, ne yapsam sakinleşmiyor