2maviboncuk Nefeshiramm Badwolf HaticeAren balyavrum1 Honki_Ponki Rabiamhmt ikiprensannesi_gul sonsuzmutlulukkk Eylulozcan Sumeyyebaglan Evet kızlar dene bunu kutum geldi hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim😊
ikiprensannesi_gul 2maviboncuk yaa iyi günlerde kullanın, bişi sorucam eksik ürününüz var mı peki bana mail geldi dün bir tane ürününüzü gönderemiyoruz vs diye
Honki_Ponki 2maviboncuk Bu gun benimde geldi 4 gibi dedikleri ürünlerimin içiňden eksik olan yok hepsi var eksikksiz geldi ürünlerim neden bu şekilde dediler çok merak ettim dogrusu
2maviboncuk ikiprensannesi_gul Aynı mail banada geldi kontrol ettim listedeki herseyi göndermişler eksik yoktu
Honki_Ponki ikiprensannesi_gul bana da öle bir mail geldi ama hepsi dogru geldi eksik ürünüm yok içinde tuhaf geldi banada acıkcası
2maviboncuk Honki_Ponki Her kutuya ürün yetmediyse belki ondan olabilir kime ne gideceğini bilmedikleri içi garantiye qlip herkese mail atmışlardır 🙂
Honki_Ponki Mbal ürünlerimin hepsi katologdaki gibi geldi kuzum eksigim yok ama mailde eksik olabilir yazıyodu
Mbal Honki_Ponki o zaman bana eksik gelmiş :) kutudan sonra mail geldi bana kusura bakmayın biri stokta kalmadı diye.
Duygusuz 2maviboncuk Eylül kutum geldi Ekim kutusu cıktı hatta tekrar. PTT den gelen msj daki kargo takip no suyla bakın dene bunu sitesinde hep hazırlanıyor gözüküyor teslim alana kadar
Honki_Ponki Duygusuz hayır hepsi geldi ürünlerimin ama maildeki dedikleri ürünler den eksigim yok çok şükür 😉
Kbr2301 2maviboncuk yaa banada reysaş tasımacılık lojıstık tarafından ptt ye verıldı dıye bır mesaj geldı bu ne dıye dusunuyordum dene bunu kutum o zaman