Tugceguldal Bebeğim 1 ay 8 günlük. Besledikten sonra gazını çıkarmak için geğirdiğin de kusuyor . Sizce bu durum normal mi
MyEternalLoveNoyann Tugceguldal normal fazla sütü cikariyodur o esnada benimkide aynı 45gunluk gegirirken kusuyor çoğu zaman
Sesaa1 Tugceguldal benim 4 aylık kusma değil ama böyle fazlalık gibi çıkartıyor bazen Kesmikli çıkartıyor