Slm bacılar yine ocağınıza düştüm. Kızım 9.aya yaklaştı ve hala ek gıda tam anlamıyla yemiyor blw yöntemiyle kahvaltiyi bisekilde bir iki lokmada olsa tadını alıyor ama hiç bir ekilde meyve muhallebi asla bunları ağzına almıyor artık ne yapacağımı bilmiyorum ayrıca bugün Dr kontrolü var hem gelişimine baktiricam hemde ck kötü oksuruyor yavrum sanırım krup yada bronşit oldu offf Düzelmez benim bu kıçım… Yardim edin a bacılar ek gıdaya 🤦♀️🙏🤤