Doktor 5.ay kontrolünde ek gıdaya başlayabilirsin dedi gelişimi iyi dedi o yüzden mi acaba erken değilmi birde anne sütü ve günde en fazla iki kere mama da içiyor yetmediği zaman başlasammı acaba 😅yoğurtla basla dedı ama sebzeyle baslanmıyor mu nasıl bir yol izlesem 😀