Merhabalar biz bezde 3 numara kullanıyoruz (4-9) kg olan bebekte 5.400 gram. Fakat bazen tuvaleti saçına kadar çıkıyor nerdeyse kıyafetleri batıyor. Bezini gevşekte bağlamıyorum alttan da bağlamamaya dikkat ediyoeum ama buna çözüm bulamadım.Yardımcı olursanız çok sevinirim