Merhaba anneler çok çaresizim 😔 bebeğim 10 aylık yapmadığım etmediğim kalmadı uyku saatleri rutinler aralıkları vs vs sürekli okudum okudum yok uyumuyor artık çok sinirleniyorum sabrım kalmıyor kızmaya söylenmeye başlıyorum 😔 geceleri uyanıyor uyanık kalmak istiyor gündüz uyutmak için saatler geçiyor. Ben uğraşmasam hiç uyumadan çok rahat akşamı eder 😞 sinirlenince artık çıkıyorum odadan yan odada sakinleşip tekrar devam ediyorum çok sinir basıyor çünkü 😞 10 aydır her gün uyjusuuzm her gün başım ağrıyor eşime çevreme herkese yansıyor bu 😔 bir akıl veren olur mu ne yapayım bıraksam beşikte saatlerce durur öyle