Selam kizlar 2 ay boyunca 3-4 kez kullandigim bebek arabasini satiyorum. İse baslayacagim ve annemin kolunda cikan sıkıntı nedeni ile daha hafif baston araba almam gerekti. Urun markasi chicco style go up olarak geciyor. Piyasadaki fiyatina bakabilirsiniz ben 2000 tl ye satiyorum. Acil satilik nedeni ile.. ilgilenen varsa istanbul maltepede oturuyorum https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/chicco-duo-stylego-up-iki-yonlu-travel-sistem-bebek-arabasi-black-siyah-435810481 bu linkten oZeliiklerine bakabilirsiniz.