Enfal53 mart dogumlu bebegim 5.gun kontrolunden itibaren hergun cikardim. Hatta 5.aya kadar 1 uykusunu mutlaka disarida gezerken yapti. Hic hasta olmadi asiri kalin giydirmenize gerek yok arabasinin yagmurlugu varda zaten ruzgari ve sogugu kesiyor korkmayin bebeginizi de cok eve alistirmayin oksijen alsin onlar icin daha iyi 😊