Merhaba anneler 🥰kızım 9 aylık. Desteksiz oturuyor. Mama-meme-baba-dede-gel kelimeleri ve alkış deyince alkış yapıyor bay bay vs . Ama gelin görün ki yürümeye dair hiçbir uğraşı cabası yok ayağa kalkma eğilimi yok🙄🙄 bakalım ne olacak. Sizin bebekleriniz neler yapıyor ❤️