Korkmayın göbek fıtığı bile olsa geçici bir durum çözümü var. Bizim 4 aya kadar balon gibiydi bildiğin şiş ve sertti. Çok gazlı olduğundan dolayı düzelemedi 4.ayda gazı bitti ertesi gün söndü göbeği ☺️ Çok ağlatmamak gerekiyor daha fazla şişmemesi için. Sizin bebişin göbeği de bana normal geldi ama belli olur ileriki zamanlarda