Kızlar merhaba . Bir kizim var 19 aylık. Onu çok seviyorum biraz fazla üstüne düşüyorum heralde benden başka hiç kimseye gitmiyor hergun babasıyla ama onu bile gitmek istemiyor yaklaştığı anda kıyametler koparıyor teyzesine dedesine halasina hepsine böyle yapışık ikiz gibi dolaşıyoruz. ilk torun sevmek istiyorlar ama yaklaştırmıyor kendine kızım. bende arada kalıyorum sizce neden böyle yapıyor ?