Bebeğim 14 aylık olucak yakında 7. Aydan beri odasını ayırdım lakin gelin görün ki beşiğinde bir türlü yatıramadım ( beşiği babycom anne yanı ahşap beşik) . Dönerken kendisini sürekli uyandırıp ağlıyordu yaz boyu yerde yatırdım ama artık yerde olmuyor malum havalar soğudu. Bu hafta yine beşiğinde yatırmaya başldım ama onbeş dk da bir uyandı hamileyim eğil doğrul beşiğinden al artık dikişlerm ağrıyor yere yatırıyorum çocuk sabaha kadar deliksiz uyuyor ben ne yapayım nasıl alıştırayım sevgili anneler nolur bir akıl verin.