Bugün tam 45 günlük olduk. Sabahtan akşama geceye kadar hep ıkınıyoruz ve ağlıyoruz çok ağrısı var bebeğin kızarıyor morarıyor ama gazını çıkartamıyor, ağlamaktan helak oldu bebeğim.. gece yarim fitil attım ve anında gaz çıkarttı ama çok rahatlamadı sonda kesik kesik saatli uykuya daldı ama sabahın 5 inden beri yine ayniyiz.. normalde sancıları oluyordu ama böyle değil neden böyle oldu atak haftanız mi anlamadım. Şuanda kucağımda 20 sn de bi ikiniyo için gidiyo lütfen yaşayanlar bilgi verin