Anonim123 Canim termostat yok evde ama kombi yanıyor, ben gece elyaf Yorgan ile yatıp polar pijama giyiyorum
İlk yatınca elbette yeni besleniyor, terliyor ama gece soğuk oluyor. Bebeğime atlet,ince pijama , kadife (civilden aldım kalınlığı ideal bence) tulum giydiriyorum (bir polar pijama giymiş gibi olur). Ayağına ince ve kalın çorap giydiriyorum.kollari dışarda uyuyor koltuk altından aşağı da incecik yün yorgan var onu otruyorm.
Gündüz atlet üstüne tek kat kalın badi giydiriyorum.benimki 4 aylık siz tulum giydiriyorsaniz uykudan kalkınca yelek giydirip 5 dk sonra falan çıkartın.daima ensesine bakın terlemiş mi ona göre davranın. Gece muslin bez diyorsunuz vallahi ben donarım onunla veya battaniye ile uyusam da çok usurum gecenin ilerleyen saatlerinde