DogaKusunAnnesi Merhaba kızlar geçen hafta bebeğim Dört gün kakasını yapmadı beşinci gün Popsuna Zeytin yağı sürerek uyardık iki defa kakasını yaptı .şu anda dördüncü gün Yine kaka Yokbu durumu yaşayan anneler var mı başka? Beslenmemiz sadece anne sütüyle
Mirac_21032019 DogaKusunAnnesi anne sutu alan bebegin 10 gune kadar normal diyolar ama bana oyle gelmiyo 10 gun ne demek cocukta sıkıntı yapar o huzursuzluk yapar.Yapacagun bisey yok cnm biz 2.5 aylik olucaz hala zeytinyagiyla fitille yapiyoruz 6 aya kadar boyle gider diyolar bagirsaklarda bi sorun yok rontgen cektirdim.
Elif125 DogaKusunAnnesi bizde 24 günlüğüz 🥰canım bizde öle bir sorun yok ama yaparken hep ağlıyor sanırım kolik bir bebek olacak ayakları sürekli çekik acile götürdük röntgen çekildi gaz çıktı bağırsaklarda . Gaz ve kaka çıkışı rahat artık Doktor tamamen doğal bir damla yazdı probiyotikmiş günde 5 damla işe yarıyor adı Maflor 46 tl olması lazım . Geçmiş olsun tekrardan 🙏🏻
Alpaslan34 DogaKusunAnnesi sadece anne sütü ile beslenen bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmadığında sorun yok
DogaKusunAnnesi Mirac_21032019 bizim doktorumuzda takip edelim dedi ama bana da öyle geliyor 10 gün nedir ki huzursuzluğunu yaşıyoruz sancılanıyor gece uyutmuyor 🥴 fitili doktorunuz mu veriyor ben pamukla uyarmıştım öyle yapmıştı
Mirac_21032019 DogaKusunAnnesi hayir eczaneden aldim ben fitili ortadan kiriyorum hepsini yapmiyorum ucuna az zeytinyagi suruyorum inanirmisi daha fitil hc iceri gitmedi tam yapiyorum fitil geri geliyo meger kaka agizda bekliyomus hep dusun fitil cikiyo ardindan kakasi geliyo
DogaKusunAnnesi Mirac_21032019 ayyy kıyamam neden yapamıyorlar acaba yaaa 😔böylede üzülüyorum . Doktoruyla görüştüm bize de fitil verdi bakalımm inşallah işe yarar
DogaKusunAnnesi Elif125 biZde de kaka yaparken ıkınma oluyor ağlamak yok yada yaptığını anlamıyorum ama süre uzadı böyle ilkte olunca tedirgin oluyorum ister istemez ☺️ BiZede farklı bir marka probiyotik verdi kullanıyoruz işe yarar diye bekliyorum
DogaKusunAnnesi Alpaslan34 öylemiş evet ama işte ıkınıyor rahatsız oluyor hemen acaba kaka yapmadı omdan mı diye düşünüyoruz bekleyeceğim birkaç gün daha
Nurtupu DogaKusunAnnesi sütünün içine 2-3 damla zeytinyağı damlatın 1 gün durup 1 gün yapın bunu mesela o iyi geliyo doktorumuz önermişti bunu