Herkese günaydın. 10 gün önce bebeğim sünnet oldu ilk günler hiç problemimiz yoktu fakat 3 4 gündür bebeğim çişini çok az yapıyor hatta bugün gece boyu hiç yapmamış😥 sünnet alakalı mıdır yoksa başka bir şey midir başına gelen var mı acaba? Sabaha kadar ağlıyor sürekli memede meme emiyor ama ona rağmen çiş yapmıyor lütfen yardım doktora gidicem ama gitmeden önce başına gelen var mı sormak istedim