atlassmom_ Merhaba anneler bebeğim de reflü var istahi epey azaldi verdiğim mamayi iciyor ama yarim saat gecmeden kusuyor. Siz hangi mamalari kullaniyorsunuz ?
Sevvalboke atlassmom_ benim bebeğiminde var sma kullanıyordum öyle bir kusuyordu ki. Mama değiştirdik hipp kullanıyoruz baya etki etti bende antireflu Mams kullsnmadm
Zeynebinannes Sevvalboke kaç aylık acaba bebeğiniz kızım daha 3 ayına girecek 6. Aya girmeden geçmez diyenler çok fazla ben 6 ayada razıyım
ezgi1607 Benim oğlum 47 günlük doğduğundan beri aptamil ar mama kullanıyoruz. Yapacak birşey yok eczanelerde bulabilirsin canım.
Zeynebinannes Sevvalboke bizimkide öyleydi ar mamadan sonra biraz düzeldi 50 günlüktü bu mamaya başladığımız da