Bende hem meme hem mama veriyorum ama dün ögrendim meger sütüm az yok gibi bisey yokmuş herkesin emzirmeye baglı o oranda süt geliyomus arkadasım dün bahsetti emzirme kampı diye bisey varmıs 3 günlük mama vermeden bebek istedikce sürekli emziriyosun 3 gün herseyden elini cekip öyle olunca gögüsler acayip süt üretiyomus taşma derecesinde,ben denemeyi düşünüyorum ihtiyacı olan icin yazdım arkadaslar deneyebilirsiniz bende arttırma konusunda yollar arayan biriyim🙏🏻😔