Biz de 3. ayın ortasından beri aynıyız. Gündüzleri uyku zamanı gelince feryat figan, gece kırk kere uyanır. Daha 4 ay 5 günlük o yüzden yolumuz uzun gibi 😔 iştahı da azaldı, sürekli mızmız artık çok yoruldum. Umarım bir an önce biter uyutmaktan korkar oldum. Normalde de kolay dalamazdı uykuya şimdi bin beter oldu