Dün burnu doluydu fizyolojik ile çektim gün içinde bu sabah ses kısılmış ve öksürüğü başlamış ateşi 37 şuan ama çıkıcak büyük ihtimal bunkadar küçük olup hasta olan var mı neler yaptınız ?
doktora götüreceğim doktorumuz 10 buçukta hastanede olacakmış bekliyorum şuan