selam arkadaşlar ben erenköyde polikinlikte 35 yıllık cocuk doktoruna gittim sütüm var fakat bebeğimin çok fazla kilosu yok 4 aylliken 6 kg dı 3,5 kg doğmasına ragmen +reflüsü var kusuyor çok aşırısı degil ama ve sağlıklı beslenemiyorum yinede sütün kalitesini arttırmak için doktorumun tavsiyesiyle konposto yapıp içiyorum ve gerçekten sütümün coğaldığını farkettim ilk günlerde ki gibi dolu dolu gögüslerim aynı şekilde yakın arkadaşımda içiyor ve mamayı bırakıp süte geçti denemizi tavsiye ederim
kayısı kurusu
dut kurusu
elma kurusu
armut kurusu
kara üzüm kurusu
eşit miktarda
4-5 su bardağı azar azar içiyorsunuz tarif bu şekilde tabi ben bu kadar içmiyorum kaynattıktqn sonra içindekiler hemen atmıyorum tekrar kaynatıp içiyorum ben 200 gr kadar aldım herbirinden malum hersey pahalı umarım sizlerinde işine yarar 🙏🏻