Mimaranne55 beni anlatmışsınız resmen çocuk hasretiyle senelerce bekledim çok da mutluyum Rabbim sonunda nasip etti, ama bizim gibi çalışan insanlar için biraz zormuş, evde şunu yaparım bunu yaparım sporumu yaparım diyordum ama inanın kendime aldığım korseyi bile takamadım 4 ay oldu su gibi geçti…gün sonu bakıyorum ne yapmışım hani ütü yapabildiysem ne mutlu bana, kızıma 1-2 aktivite yapabildiysem mutlu oluyorum ama her gün böyle aynı rutin tabii ki bu rutine de şükürler olsun sağlığımız sıhhatimiz yerinde sadece ruhsal olarak insan bunalıyormuş…