iremyll ah keşke yollamayı çok isterdim gerçekten. Fazlalıkta çok kötü çok gaz yapıyor midesi doluyor ama ön sütle dolunca doymuyor daha da emiyor böylece kusuyor. Kısır bir döngü yani 3 aydık çok çektim hala aynı . Sürekli kustukçada ben kafaya çok taktım artık