A_A_Annesi21 merhaba öncelikle bebeğin çok küçük dolu dolu emmesini beklemm 2 saatte bir emzirmeyi de bekleme bebeğin ağladığı zaman istediği zaman emzir bol su iç fırsat buldukça dinlen çünkü ben bebeğim 4 aylık hala doğru düzgün bir şey yiyemiyorum eşim varsa kahvaltı yapıyorum eşim yoksa anca akşam yemeği yiyorum gün içinde de hazır bisküvi yiyip geçiyorum bol bol su içi ben sudan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ve hemşireden duydum sağılan süt ile bebeğin emdiği süt farklı miktarlar mış ben de sütüm yetmiyor sanıyordum sağdığım zaman meğer öyle değilmiş hiç canını sıkma 🌼 ama yinede Yemene icmene önem ver ben gibi yapma 😂 sağlıkla büyüsün inşallah miniğin 🌸