1 aylık bebeğim var dün sabahtan boğazım acımaya başladı ondan önce kulaklarım kaşınıyor du dün akşam da burnum akmaya başladı başka biseyim yok ama korkuyorum bebeğim de var korona miyim normal grip mu delircem ya bı ailemle görüştüm cuma günü toplandık onlar da bişe yok insllh normal griptit dua edin nolur korkuyorum 🥴😔😔