Rulokat Uyanıkken eşim devamlı yardımcı oluyor fakat gece az bişey ağlasın salona kaçıyor. Zaten vardiyalı her gece evde değil! Eşimle birlikte yatamıyorum kaçmasını anlamıyorum! ne yapmalıyım ?
Elvinravza Rulokat bağla yatağa kaçamasın 🤣 benim eşimde aynı sonra kızlarım hep babacı diyorum ben cefayı analar çeksin keyfini babalar sürsün ne ala 🥲
marscicegi Rulokat en sinir olduğum şey. Bi kac kere yapmaya kalktı,tavrımi anlayınca uslu uslu döndü yatağa,şimdi gidemiyor ,bana çok yanlış geliyor ,ozaman bende kaçayım,ben anaysam o ne ,iskele babası mi
Dimitrina_kovaceva Rulokat 45 günlük bebeğim var. Ve evim dubleks yatak odam üst kattaydı ben bebek 20 günlük olana kadar odama çıkamadım maalesef merdivenden çıkamıyordum. Eşim yukarıda ben aşagıda anca bir kaç gün benle uyudu. Sonra yukarı odama çıkınca baktım ki bebek ağlayınca salona gidiyor. Aldım karşıma dedim ki benim yatak ayırma konusundaki hassasiyetimi biliyorsun ben yalnız uyuyacaksam ne diye evlendim ki ev arkadaşı mıyız dedim. Boşanalım o zaman ev arkadaşım ol kirayı bölüşelim bu ne dedim. Kızdım bi güzel ama asla tartışmadım, eşler arasındaki maneviyat kayboluyor araya soğukluk giriyor farkında bile olmadan. Aile danışmanıyım ve bir çok zaman da şahit oldum bu konuya. Mesela 2 gün önce de çocuk çok aşırı huysuzdu kendim söyledim aşkım bu gün bebek uyumayacak belli ki , sen git diğer odada uyu uykusuz kalma dedim. Gitmicem dedi kaldı kendisi de uykusuz kaldı korktu herhalde 😅
Almi21 Dimitrina_kovaceva ufak bir uyarı yetiyor sanırım onlara benim elimde öyle keşke onlar gibi bizimde mesai bitse hiç bitmiyor ki bizde kaçsak nereye kaçıcaz😊
Yagmur94 Rulokat valla benim esimde cocugun odasına yer yatagı kurdurup bizi odadan atma peşinde 😁 Her gece söyleniyor bende emzirme uyutma alt degistirme isini cocugun odasına gecip yapıyorum henüz kovulmadık :)
Almi21 Rulokat Bi gece kendim kovdum 🤣 gittim sonra bana bak dedim kendime mi yaptım ben bunu sadece gel bak dedim ertesi gece düzeldi yardımcı oldu ağlayınca kaçmıyor kaçarsa biliyor tepesine gidicem diye 🤣🤣 herkesin ki aynı tepkiyi vermez tabi
Srhtzlyh Rulokat ama bu haksızlık sende kaçmak isteyebilirdin bunaldığında. Biz doğduğundan beri bir gün ayrı yatmadık. Eşim çalıştığı için gece yine ben kalkarım zaten emince mecbur kalkacam ama başka odaya gitmez
KahveliAnnee Rulokat bizde ayrı yatıyoruz bir hafta beraber uyuduk kızımdan dolayı uykusuz ise gitmeye başladı trafikte uyuya kaldığını söyledi korna çalınca bi an irkildim dedi aman dedim normal canım bu durumunuz