Toprakseyran Ya saatlerdir kımıldamıyor gözü açık ve tek bir noktaya bakıyor gözünü bile kırpmıyor sallıyorum. Uyumuyor ya uyumuyor. Sallamayı bırakıyorum ortalığı birbirine katıyor. Eşim kaçtı salona. Kaçıp kurtulmak ne kolaymış ya oh valla çok güzel. Bir saattir sinirden oturmuş ağlıyorum yeter artık dayanamıyorum yarın gündüz de uyumıycak biliyorum.
izmirlokma Toprakseyran ayni durumdayim 3ten beri ayakta ve suratima bakip bakip guluyo dalga gecer gibi enerji patlamasi yasiyor cocuk 22 aylik hala gece uyumuyor ben de sasirdim artik ne yapacagimi psikolojim bozuldu resmen..
Mys01-01 Toprakseyran merhaba bebegıbız ne kadarlık acaba su gece verılen bitkisel şurup var onu denesenız benım tüm arkadaslarım kullanıyor erkekler böyle maalesef benım büyük gözünü kırpmazdı sabah ezanı okunur uyumazdı ayaktaydı bu bebegımde allerjı ilacı yenı uyutuyor arada arada sürekli kalkıyor
Demus Toprakseyran benimki de 2 de bi uyandi hala uyanık ama sürekli mizmizlaniyor ağlıyor kafayı yemek üzereyim
Wolverine Toprakseyran üzülme lütfen bu günler geçecek 🙏🏻 Allah sağlık versin. Oğlum 29 aylık benim de bilmem kaçıncı uykusuz günüm bugün yine. Ama şimdi hasta. Atesleniyor, nefes alamıyor. Yavrumun bu halini gordukce ben uykusuz kalmaya razıyım yeter ki o iyi olsun diyorum
Burcuckmk Toprakseyran bebeğimin bu sabah uyumamasi degil eşimin horul horul uyumasi daha cok sinir ediyor beni 🤦♀️
Alyehus Toprakseyran aynı durum benim bebeğim de de çıktı üstelik daha 25 günlük. 20. Gün atak günüymüş kaka yapamıyor kucak istiyor 24 saat. Bebek arabasıni eve çıkardım halıya da engel koydum sarsıntı ile uyutuyoruz. Kapıdan çıkınca, arabaya binince tak gidiyor gözleri. 2 saatlik uykuya hasret kaldım 😪
Deryadila2534 Benimkide uyuyor ama saat başı aglıyor mamam veriyorum biraz uyuyor tekrar bu iki gundür iyiyce dellendi valla artık halim bile kalmadı
ANT-19 Toprakseyran canım benim Allahım yardımcı olsun bir gün uyumuyorlar bir gün uyuyorlar işte böyle böyle geçecek 💕sakin olmaya çalış dün bende bebeğime sinirlendim sonra çok pişman oldum dedim bir daha asla. 🌷Bizim hareketlerimiz yüzünden onlar ilerde agresif oluyor dedim sende sabırlı olmaya çalış😌💙💙💙
EmineB10 Toprakseyran ağlasın bırakın. Ben bazen kendi haline bırakıyorum ağlıyor ağlıyor sonra geçiyor biraz sabredin böyle sinirlerini bozulur iyice. Akışına bırakmak iyidir bazen.
ikicocuklu 3te kalktık kızım 35 aylık hasta ateşli oğlum 11 aylık öksürükten uyuyamıyo bende soğuk almışım hepimiz hastayız 😣😣😣
DurununAnnesiiii Ayy bu gece bebişler hepimizi uykusuz bırakmış demekki bizde 40 günlüğüz gece gözünü kırpmadı naptıysam uyutamadım . Allahtan şimdi uyuyor 😂
yazinannesi21 Ah bizim de çok zor geçti bu gece 1 saat emziriyorum yatırıyorum 5 dk uyuyup uyanıyor. Beşiği sallıyorum uyusun diye onu da bırakır bırakmaz uyanıyor. 5,5tan 6ya kadar emzirdim artık yeter dedim kalktım günü başlattım napayım😢😢😢