gulrecelim_55 Merhaba anneler, emara girerken maskeyi çıkartıyorlar mı? Ve ne kadar süre sonra bebeğimi emzirebilirim?
Damla_eflin gulrecelim_55 Yanlıs Bilgi Vermek Istemıyom Benım Covıten Dolayı Tomografi Istemıstı 6 Saat Emzıremezsın Demıstı Bende Girmedim Maskeyi Cıkarıyosun Canım Bana Oyle Denmıstı Yinede Uste Kalsın 😊
Bulutbey gulrecelim_55 MR da radyasyon olmuyor diye biliyorum o yüzden emzirmede beklemek zorunda kalmazsınız. Maskenizi de çekilecek bölgeyi kapatmıyorsa çıkartmazlar.
Misbebegim gulrecelim_55 ben dün tomogrqfiye girdim maskeyi çıkarmadım,ve doktor tomografi sonrasi bi kere sütünü sağ dök dedi sonra emzir dedi .ama düşük dozlu tomografi istiyorum dedi .
Vuslat23 gulrecelim_55 bebegım 6 aylıktı gurdım maskemde agzımdaydı , emzırme için bısey demedıler kısıtlama yoktu, her cıkan oluncada mr yerıne fısfıs sıkıyolardı dezenfekte edıcı
Cemilef24 Ben yakın zamanda girdim bel ağrım için. Maskeyi çıkarmadım ve direk emzirdim beklememe gerek olmadı. Ama benim mr ım ilaçsızdı tabi ilaç verirlerse emzirmek sıkıntı olabilir.
cutemommy MR çekilmek emzirmeye engel değil beklemenize gerek yok. Tomografi, röntgen vs. Radyasyon oldugu icin çekilmesi önerilmiyor sadece.
Misbebegim Vuslat23 maskemi bende çıkarmadım acaba tomografi çekimini etkilemiş mi dır göğüs tomografisi çekildim sutyeni cikarttirdilar ama maskeyi bisey demediler tel9de hiç aklıma gelmedi .
Hilaldgsn gulrecelim_55 evet canım çıkarıyolar o burun kısmında metal olduğu için çıkarmıştım ben emzirme konusunu bilmiyorum ama emzirmediğim için bişey diyemiyorum
KoalaAnnesi19 gulrecelim_55 geçen hafta tomo ve akciğer filmi çekildim covid şüphesi ile emzirmekle ilgili birşey demediler ve ben sütü sağıp verdim 😢
Moonlightttt gulrecelim_55 maskenin telini çıkarıp telsiz takmaya devam ediyorsunuz. Mr çekene sorun ama bebek emzirilebilir