Nurgrvn Gece kaç olmuş daha uyumadı hiç böyle yapmazdı sürekli bı mız mız dişlerini kasıyor hırslı hırslı acaba o yüzden mi yoksa karnı tok alti temiz
tugbahy6 Nurgrvn evet 🥲 yazık çocuğa.. yarın dencol sprey jel alın çok iyi rahatlatıyor siz de elinizle kaşıyın dişlerini ağız mendilini ıslatıp dondurucuya koyun 10 dk sonra verin damaklarını kaşısın rahatlar
HilalGokalp Nurgrvn diş kaşıyıcı jelleri çoğu doktor önermiyor bunun yerine tamamen bitkisel olan tetagili kullanabilirsiniz. Uyutmadan önce çok rahatlatıyor. Benim oğlum 1 yaşında hala kullanıyorum sürerken rahatladığı için hareket bile etmiyor
Asilsardgn Nurgrvn bizde 4 ay 3 günlüğüz uyandı 1 saattir oynuyor 😅uyku İÇİN damla verdi doktor bende kahve içiyorum uyku eğitimine başlayacağım napayım canı sağ olsun 😅damla verdim umarım sabah biraz geç uyanır
Nurgrvn HilalGokalp bizde hiç bir işe yaramadi desem yiyor çocuk resmen onu bende karanfil yağı yaptım kendim onu sürüyorum
HilalGokalp Nurgrvn tetagil yenilmiyor ama ağızda kayboluyor ve ben kime tavsiye ettiysem memnun kaldı. Her çocuk bir değil tabi
Nurgrvn HilalGokalp Biliyorum yenilmedigini zaten damarlarına suruyorum ama çocuk haliyle ben sürerken yemeye başlıyor yani
Nurgrvn tosbikannesiiii 😄😄 surmeyecez bacım 😄😄 yiyorlar 😄😄 bu arada karanfil zeytin yağ yaptım onu sürüyorum rahatliyo