Ozdoan Bebeğim bikaç gündür. Gece nerdeyse yarım saatte bir kalkıyor emip uyuyo yada pışpışlanıp öyle rahatsız edici şekilde ağlamıyor diş vs Ağrısı yok acaba aç mı diye düşündüm yatmadan önce bi kase mamasında yedi