İki buçuk aylığız iki gündür kakişimizi yapamadığımız için bu gece çok gözyaşlı ve zor bi gece oluyor şuan ayağımda sallıyorum sıcak su torbası koydum ayaklarına uyuyakalıyor ama 10 dk sonra ıkınarak bağırarak uyanıyor bu gece de böyle sabah edilecek🤦🏼♀️