Simay_can ben şunu anladım bu uyku işi anne karnında başlıyor. Benim bebiş hamileyken gece sessiz gündüz hareketliydi. Şimdi aynı öyle gidiyor. Bazen gece direniyor onda da çözümü şöyle buldum, baktım uyumuyor yoruyorum onu. Yani masaj yapıyorum, yüz üstü yatırıp emeklemesini çırpınmasını sağlıyorum. Bir bakmışım hop uyumuş tabi benim bebiş 5 aylık