Hiperaktifanne Seyma0 biraz yorun bebeğinizi yatmadan emekletmeye çalışın. Ben bazen uyulmadığında emeklemesini sağlayarak yoruyorum baya çırpınıyor sonra güçsüz düşüp bayılıp yatıyor 😀
Rabiactm Benim bebeğim de daha şimdi uyudu 😐 çok sıkıntılı bir durum ya 3 gündür böyleyiz gece saat 3 olsun diye bekliyoruz resmen. Saat 1 e kadar da emip emip uyuyor. Sonrasında da ara ara uyuyor 🤔