Ben de tek göğüs emziriyorum, diğerini pompayla sagiyorum. Bebeğim 1 aylık oldu, doymadığı için mama da veriyorum. 90 ml içiyor neredeyse her beslenmede. Buna dayanarak emzirdigim göğüsteki sütün de az olduğunu düşünüyorum :( 1 ayda sütüm yeterli seviyeye gelir umuyordum ama hala yeterli değil, üzücü tabii. Mama bir de gaz yapıyor, yavrum her seferinde onun acısını çekiyor.. siz nasıl artirdiniz acaba? Bebisinize yarasın, sütünüz hep bol olsun inşallah