Herkese iyi geceler
Kızım 14 aylık hâlâ emziriyorum ama gece çok uyanıyor. 3,4 defa uyanıyor yaa. Yeni doğmuş bebek gibi 2 saatte bir kalkıp emiyor. Uyku falan kalmadı zaten bende. Bel sırt ağrısı desen o ayrı zaten. Zorla yemek yediriyordum, gece zorla uyutuyorum. Nolcak böyle yaa. Acaba emmeyi bıraksam mi diyorum ama daha küçük gibi de geliyor. Offf offf çocuk bakmak çok zormuş 😭😭😭 hele çoğu şeyi tek başıma yapıyor olmak maddi manevi bitiriyor insanı. Eşim biraz düşünceli olup yardım etse belki bu kadar olmayacak ama , işte…