ubannesi10 Geçen hafta yüksek ateş viral geçirdik 2 gündür bı anda döküntü oldu ama aşırı kötü yüzü yanmış gibi 6. Hastalık dediler Kaşıntı dan durmuyor 1 yaşında
Merve ubannesi10 kızım geçirmişti ama döküntüleri kaşınmamıştı. Yanmış gibi de değildi. Çok geçmiş olsun ❣️
NukleerBaslikliKiz ubannesi10 Kızımda kaşıntı olmamıştı kendiliğinden bir hafta içinde geçmişti. Bi sorun bence doktora kaşıntıyı geçmiş olsun
Balkupum2505 ubannesi10 bizde gecirdik ama kasinti ve acı olmaz dedi doktorumuz hicte kasirken gormedim yani