Hanımlar iyi geceler 5 ay 1 günlük bebeğim var iki gün önce sabah oğlum uyandığında göz pınarın kocaman çapak vardı temizledim sonra baktım gözünden yaş akıyor sürekli sarı ve sulu çapaklanma oluyor 2 gündür sütümle temizleyip serum fizyolojik damlatıyorum gözüne iyileşiyor gibi oluyor ama tekrarlıyor şu korona illetinden hastaneye de gitmek istemiyorum bebeği böyle olan var mı veya geçiren yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻